یادداشت های خسرو دهاقین

شخصی، خبری، تحلیلی

یادداشت های خسرو دهاقین

شخصی، خبری، تحلیلی

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۱ ثبت شده است

۱۰ارديبهشت
  • دیروز آغاز هفته شوراها بود. ۵ سال گذشت. پنج سال مثل برق گذشت!
    خدا را شکر می کنم که با همه تلخ و شیرینی ها گامهای مثبتی برای شهر و شهرستان برداشته شد. نگاه منصفانه به پنج سال پیش خوانسار و مقایسه آن با موقعیت فعلی در حوزه های مختلف آب، راه، دانشگاه، گردشگری و خیلی مسائل دیگر شهرستان نشان دهنده عزمی جدی برای بهبود اوضاع شهرستان و عمران و آبادانی منطقه و بالطبع افزایش روحیه امیدواری در بین مردم است و جای تقدیر از همه کسانی که در این راستا همکاری و کمک کردند دارد. (گرچه کارهای روی زمین مانده زیادی هم داریم و در بعضی موارد کوتاهی و کم لطفی هایی هم شده که در صورت عدم توجه جدی مجبور خواهم شد در اینجا به تفصیل در موردش صحبت کنم و از  کم کاری و ناتوانی برخی مسوولین که اشتباهاً صندلی مسوولیت رو غصب کردند مستند حرف بزنم.)

  • مراسم تودیع فرماندار سابق خوانسار آقای محمدی و معارفه فرماندار جدید خوانسار، آقای پوراحمدی روز پنج شنبه برگزار شد.
    محمدی فرمانداری بود که با وجود مدت کمی که در خوانسار بود، توانست توجه گروههای مختلف مردم را به خود جلب کند. به نظرم دو خصوصیت بارز محمدی توجه خاص به مسائل فرهنگی و برخورد عمدتاً محترمانه با دیدگاهها و سلایق مختلف سیاسی-هر چند مخالف با دیدگاه همفکران خود- در شهرستان بود. این مساله باعث شد که رفتن ناگهانی وی از شهرستان با در نظرگرفتن فرصت کوتاهی که از عمر دولت دهم باقیمانده چندان خوشایند مردم نباشد.
    فرماندار جدید خوانسار، چهره ای جوان و دانشگاهی است که پیش از این سرپرست اداره کل آموزش و پژوهش استانداری اصفهان بوده است. این استاد دانشگاه سابقه مشاور اجرایی معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان را نیز در کارنامه خود دارد.
    پوراحمدی در سخنان خود در اولین شورای اداری شهرستان، به مدیریت علمی و بهره گیری از ظرفیت حوزه و دانشگاه و نیز درخواست همکاری و کمک از مسوولین و شوراهای شهر و روستا به عنوان بخشی از دیدگاه های خود اشاره کرد و خود را ادامه دهنده راه فرماندار قبلی-البته با شور و هیجان بیشتری که نتیجه جوان تر بود وی می باشد- اعلام نمود.
    ضمن آرزوی توفیق برای فرماندار جدید خوانسار، امیدواریم در این فرصت باقیمانده از دولت دهم و با بهره گیری از تجارب و مشاوره  نیروهای دلسوز شهرستان بتواند کارنامه مثبتی از خود به یادگار بگذارد. قطعاً همدلی و همکاری مردم و مسوولین شهرستان در این راستا بسیار موثر خواهد بود.

  • روز خوانسار در پیش است. روزی که متعلق به همه خوانساری هاست. گرامیداشت این روز و تلاش برای بهتر برگزار شدن برنامه های آن وظیفه یکایک ما خوانساری هاست. اولین تجربه خالی از نقص نخواهد بود اما برگی ماندگار در تاریخ خوانسار خواهد بود. تنهایمان نگذارید...

-------------------------------
پ ن: روز خلیج فارس، روز کار و کارگر و هفته گرامیداشت مقام معلم مبارک باد.

خسرو دهاقین