یادداشت های خسرو دهاقین

شخصی، خبری، تحلیلی

یادداشت های خسرو دهاقین

شخصی، خبری، تحلیلی

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

یک دعوت مهم از خوانساری های سراسر دنیا

چهارشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۱، ۱۱:۱۹ ب.ظ

با توجه به این که برای اولین بار در بیستم اردببهشت ماه سال جاری

 جشن و همایش بزرگ روز خوانسار

 با محوریت شورای اسلامی شهر و شهرداری خوانسار و مشارکت و پشتیبانی فرمانداری و سایر دستگاههای مرتبط برگزار خواهد شد، لذا از کلیه خوانساریهای سراسر جهان جهت ارائه طرح ها، برنامه ها و ایده های ارزنده خود جهت ارتقای سطح کیفی این برنامه دعوت به عمل می آید.

با توجه به محدودیت زمانی تسریع در ارسال ایده های شما عزیزان موجب امتنان خواهد بود.

                                                  کمیته فرهنگی همایش

------------------

پ ن: این یه دعوت رسمی از همه شماست. خودمونی بگم همه کسایی که قلبشون به عشق خونسار می تپه و کاری از دستشون میاد، بیان جلو و هر کاری که از دستشون بیاد واسه همایش انجام بدند. خونسار رو باید جهانی کنیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۱/۲۳
خسرو دهاقین

نظرات  (۸)

بسیار عالی!
حتما.
اما ای کاش بیشتر زمان داشتیم یا زودتر اعلام می شد. حالا بازم یه کاریش می کنیم. انشالله اگر این همایش هر ساله برگزار بشود دیگر تاریخش را از مدتها قبل خواهیم دانست.
پاسخ:
درسته کمی دیر شروع شده اما بهر حال دیر یا زود باید از جایی شروع کرد. امیدوارم با پیشنهادهای خوب و ارزنده شما شاهد برنامه ای شایسته باشیم.
۲۴ فروردين ۹۱ ، ۰۸:۰۲ خلدستان طریقت
اُردیبهشت
اُردیبهشت از راه می رسد واین موضوع دیر زمانی ذهن مرا مشغول
کرده است.
اُردیبهشت از راه می رسدو قبلا عرض کرده بودم بانظمی تحت عنوان
«لسان الغیب» که : من اول عاشـــق فصـــل بـهارم
که رویش را به صحرادوست دارم
اُردیبهشت از راه می رسد و م. ع. ل.م « مُعـــّلم » می شود.
اُردیبهشت از راه می رسد و سر بسته بدان کرشمه ای هست.
اُردیبهشت از راه می رسد و «عِقد رسالت» در راه است .
شــرط امانت به رســالت بــُود
عقد رسالت به تو شایسته است
اُردیبهشت از راه می رسد و به همه ی پیشکسوتان وطلایه داران
عرصه معرفت،وبزرگ «راه پاک» را به معلمان عزیزم درود می فرستم.
اُردیبهشت از راه می رسد و درس پس می دهم هنوز...
۲۴ فروردين ۹۱ ، ۰۸:۰۶ خلدستان طریقت
« معلم »فراموش نشود:
« معلم »
آنکه لقب یافت درجهان به نام معلم
درصف محشـر ببین مقام معلم
ای که بری رنج به دنبال گنج کجائی
کنیه زدانـش بجو زجام معلم
آنکه زنام است جـاودانه جهان را
گوش فراست زده به گام معلم
گشته دو گیتی بنام خالق یکتـا
کرده پیـام آوری مرام معلم
بعـد نبی شد ولی رهبـر عالم
اوست که گوید:منم غلام معلم
خیـز زجاو بزن حـلقه ی در را
راه سعـادت بپو زگام معلم
کرده خداوند والدان راخدم جسم
روح و روان داده شدزمام معلم
رونق این بزم شد به کام قلم ها
ازرش این انجمن حسام معلم
ای که شنیدی پیام کوچک ره را
گوش فرا دار در پیـام معلم
رمز بهشت و کلید راه "طریت"
هرکه بخواهدبیابد از کلام معلم
سلام
پیشنهاد می کنم گزیده ای از آنچه که در برنامه گنجانده شده و تا الان به صورت هدف در اومده در اختیار کاربران قرار بدید .
ای جان ....
دوبره جشن
۲۴ فروردين ۹۱ ، ۱۴:۱۵ شفعتی(موضوع آزاد)
سلام
من چه کار کنم؟
ظرفی بشورم؟جارویی کنم؟ یا....؟
ممنونم از راهنماییتون ولی موضوعی که باید عرض کنم این است که باید این جشنواره در حد خوانسار وخوانساری باشد و فقط به ثبت نام خوانسار در تقویم وگفتن یک روز نباشد باید تلاش کنیم تا نام خوانسار همیشه ودر همه مکانها باشد من مطمئنم با این جوانان غیرتمند وشما مسئولین بزرگوار این امر به تحقق خواهد پیوست اگر کمکی هم از دست ما بر اید مطوئن باشید کوتاهی نخواهیم کرد به امید سربلندی خوانسار و خوانساری
من یه پیشنهاد دارم!
یه کاری بکنید مثل انگاشتمون نشه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی