یادداشت های خسرو دهاقین

شخصی، خبری، تحلیلی

یادداشت های خسرو دهاقین

شخصی، خبری، تحلیلی

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

رو انگاشتمون...

پنجشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۲۵ ب.ظ

اِمرو رو انگاشتمون خوساری به امّا انگار هیشکی حواسژ نبه!هیشکدوم اِز وبلاگاجی خا هیچیژون واننوشته به. هاماجی قِرار بِه یَگ برنامه ای بینِمین اِمّا چون آماده نَبِه، بیمون نا بخچه یه وختی تر.

اِمّا وُس این که به قول معروف عریضه خالی نبو، یگ فایلیم بخچدون بینو دانلود کردین که یگ وازی خیلی ساده ایو وُس وچا که همین امروم راس کرتی. فکرِ کِران خوشدون بیو. اگه دوس داردین بی زحمت:

از یاچن دانلود کردین

راسّی رمزژ جی اینو:dahaghin.ir

بعد که وادون کرت، ری read only کلیک کردین

..............................................................................

پ.ن. یادم وانشو از آقا مرتضی غضنفری از بابت زحمت کلمای خوساری این برنامیه تشکر کران
پ.ن ۲. دسّ آقا ک درد نکرو بخچه راهنمایی! (خداوِکیلی گیره ده معادلژ جی وانیویس!!)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۰۳
خسرو دهاقین

نظرات  (۱۳)

۰۴ اسفند ۹۱ ، ۱۰:۰۵ مهدی حاجی زکی
چه عجب این خراب شده رو از غم و ماتم در آوردی
ناراحت نشی من نظر نمی دما
کلا هرکی غمگین بنویسه من باهاش حال نمی کنم
تو هم که این روزا دیگه گندشو درآوردی
بابا بیا بیرون از این فاز مسخره
رنگ این قالبتم عوض کن شب عیدی
۰۴ اسفند ۹۱ ، ۱۰:۳۰ یک معلم زبان
سلام.
خب باید بگم که عجب زبان پیچیده ایه!
دسد در نکرو برا
بشان بینان چیشید راس کرتی...
کار نمیکنه!
وقتی بازش میکنی فقط یه فایل هست. رید اونلی کجاست؟
این فایله منو میشناسه ازم رمز نمیخواد اما هیچ کاری هم نمیکنه!! آن زیپ میشه و ارور میده.
آیا کسی هست بازش کرده باشه تا مطمئن بشم مشکل از کامپیوتر منه آیا؟
دست شما درد نکرو، اِلبته این فراموشی تقصیر شما جی هو که جشنتون ورگذار نَکِرت.

داژان ماهان وباران مثل باباژون پاور پوینت دوست دارِنده یا وِلعکسژ؟
مگه الان 1391 نیستیم؟ کو تا 2010 !!!؟
حالا نمیشد رعایت ما پیرپاتلا رو هم میکردی؟ من همین چند روز پیش افیس 2007 گیر آوردم!!!
...
پس بذار برم یه آفیس 2010 گیر بیارم بعد نظر بدم!
آیکن ذیق مرگ!
خیلی سولفرایز گنایان-پره خیلی بانمک به!
مخصوصا واچن که بدوات وحححححح تموم گنا!
دستت درد نکرو کاش نسخه موبایلژ جی بخچ اندروید راسد کرت
جالب بود!من بازش کردم!فقط تعداد لغتاش خیلی کم بود!
ولی خوشم اومد!اگه درسا و حوصلم یاری کرد شاید یکی درست کردم بزنم رو دستتون!چون هم خونساریم فوله هم 2010تقریبا کامل بلدم!(البته قصد جسارت به شما رو ندارما!)
انتظار میرفت امسال برا روز گویش خوانساری یه جشن با برنامه هایی خیلی بهتر از سال قبل برگزار بشه!نه اینکه اصلا برگزار نشه!!!
اینطور که داره پیش میره فکر کنم جشن 20اردیبهشتم کلا هیچی بشه!!!!
خاموش شد خورشید گرم چشمهایت
رفتی مرا آتش زدی با خنده هایت
کیف و کتابت منتظر مانده است برخیز
دلتنگ شد،سجاده و مهرت برایت
نا مهربان بودیم اگر ما را ببخشای
غمگین مرو از پیش ما نزد خدایت
این ابر محزون و عزا پوش دل ماست
آرام می بارد به روی رد پایت
رفتی سفر خوش خاطرت آرام اما
ما را مکن محروم جانا از دعایت

شعر از مجید شرفی

از همه دوستان و عزیزانی که در مراسم تشییع ،تدفین،ترحیم محمد حسین شرفی حضور به هم رساندند و به خصوص دوستان وبلاگ نویس ،همکلاسیهای آن مرحوم وهمه عزیزانی که با اظهار همدردی و درج پیام تسلیت در وبلاگهای مختلف تسلای
خاطر بازماندگان را فراهم نمودند تشکر و قدردانی نموده وآرزوی توفیق و سلامتی ایشان را از درگاه ایزد منان خواستارم .

حمید شرفی از طرف خانواده های شرفی و فتاحی
سلام جلو جلو عید شما مبارک
باز نمی شه. ویندوز 10 هم دارم...
سلام خسرو جان
متاسفانه هر کاری کردم که نتونستم اجراش کنم !

روز انگاشتمون خونساری هم مبارک باشه ،من که سرم بند بود
باشه سر صبر بهش اشاره میکنم ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی