یادداشت های خسرو دهاقین

شخصی، خبری، تحلیلی

یادداشت های خسرو دهاقین

شخصی، خبری، تحلیلی

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

تبریکی صمیمانه به یک دوست

شنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۰، ۱۰:۴۲ ب.ظ

دوست گرانقدرم، علی عزیز
کسب رتبه اول آزمون اختبار دوره بیست و پنجم کانون وکلای استان را صمیمانه خدمتت تبریک عرض می کنم. بدون شک با لطف خدا و همت و پشتکار و دانش و توانمندی که در وجودت سراغ دارم،شاهد موفقیت های روزافزون تو در عرصه کار و زندگی و کسب افتخارات بزرگتر برای شهر عزیزمان خوانسار، خواهیم بود.

پ ن: شنیدن خبر موفقیت یک دوست ارزش شکستن قفل سکوت رو داره!

پ ن۲: قبولی  دیگر همشهریان عزیز خواهران تائبی و شیخ الاسلام در این آزمون را نیز تبریک عرض می نمایم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۰/۱۰
خسرو دهاقین

نظرات  (۱۶)

Salam va bah bah va khosh amadin
Vaghean ke arzash dasht.
Ma ishan ra nemishnasim ama az ghole ma be ishan tabrik begoeed.
سلام
همین دیگه، مگه اینکه بقیه کاری کنند تا شما آپ کنی!
دوست وبلاگ نویسه داریم؟!
سلام وخسته نباشید خدمت شما جناب اقای دهاقین حتما مارا قابل ندونستین ایمیلمونا بخونین چون گفتیم بچه روستاییم اشکال نداره ما همه جوره دوستون داریم چه شما بخواین چه شما نخواین شرمندتونم انشالله موفق باشید منم این موفقیت را به همه مردم شریف خوانسار تبریک عرض میکنم وارزوی سلامتی برای همه عزیزان را در تمام مراحل زندگی را خواهانم .
دوست داشتن کسانی که دوستمان دارن کار بزرگی نیست،مهم ان است انهای که ما را دوست ندارند ،دوست بداریم
سلام
مگه کار خیر باشه شما رو زیارت کنیم
خبر غرور آفرینی بود .تبریک .
به به مبارکه. امیدوارم همیشه موفق باشند.
فقط من نفهمیدم اختبار یعنی چی؟ این دوره چه دوره ای هست؟
۱۱ دی ۹۰ ، ۱۸:۵۲ یه همشهری
شما به فکر شهر باشییییییییید
پاسخ:
چشم!!
۱۲ دی ۹۰ ، ۰۶:۵۵ محمدمهدی طریقت
نی شکـر
گرزپا افتـاده ای برخیز پر آورده ام خو شه ای از گلشن صبح سحـر آورده ام
غنچه می داند غم بال و پر پروازرا بلبلی اندر قفـس بررهگذرآ ورده ام
گرچه شبنم را غم بال و پر پرواز نیست چون نسیم صبحگـاهی کارگرآورده ام
دربهـاران با عبورازکوچه سرسبز دل گلعـذارا ین چمن را با رور آورده ام
وادی یار ست واینجا گوئیا صبح امیـد باغزل گویا سرسرما به سرآورده ام
چون قلم سررا به زیر پای خویش انداختم هدیه ای از گلشن نوربصرآورده ام گوش رابرخوشه ی فیض الهی بازکن با دل تفدیده نم را سوی بحرآورده ام
گر طلای ناب بودم مس شدم این روزها
نزد ارباب ادب من نیشکر آورده ام
کاملی در انجمن می داد از فردا خبر حاصـل افتادگی رادرخبر آورده ام
چون «طریقت»گل کند نیکوبهارشعر را نی شکرباخوردن خون جگرآورده ام
ویرایش– اصـــفــــــهان: دوازدهم/ دی/ 1390
سلام دوستان خوبم مقدمتان گلُـــــباران
آدرس های زیر جهت اطلاع خدمت شما ارائه می گردد. ویرایش / اصــفهــان


Kholdestan89@yahoo.com
http://uouo44.persiagig.com
http://khosar.persiagig.com
http://tarighat.blogfa.com
http://kholdestan.blogfa.com
خوشحال شدم ممنونم
سلام و ممنون به خاطر آپ کردن وبلاگتون
به آقای حقی هم تبریک میگم که باعث سربلندی شهرمون شدند
سلام
منم به نوبه خودم تبریک میگم به آقای حقی اما به دو دلیل:
1- قبولی
2- داشتن دوستی که بخاطرش قفل سکوتش رو شکست!!!



۱۳ دی ۹۰ ، ۰۱:۱۷ محمد علی حقی
درود. خسرو عزیز از ابراز لطف شما و همه دوستان کمال تشکر رو دارم. وقتی شنیدم چنین پستی گذاشتید و سکوت معنادارتون رو شکستید به همون اندازه سورپرایز شدم که از اعلام نتایج و رتبه . گو اینکه این موضوع یه مقوله صنفیه و اونقدرها هم حایز اهمیت نیست و لابد باید خسارت شکستن قفل رو بنده بپردازم!(راستی نمی شد از کلید استفاده کنید؟). علی ایحال زبان من از اظهار تشکر و قدردانی قاصر و عاجزه. امیدوارم این موضوع نه چندان مهم فتح بابی شده باشه برای پست های بعدی شما در موضوعات اجتماعی و ... که مورد علاقه بنده و اکثر مخاطبین بوده و هست. پیروز و سربلند باشید
پاسخ:
امیدوارم همیشه سربلند و پیروزتر از امروزباشی.
۱۳ دی ۹۰ ، ۱۸:۴۹ مهدی حاجی زکی
بنده هم به نوبه خودم ...
انقد بدم میاد از این الفاظ کلیشه ای
بزار یه جور دیگه بگم ...
آقا یعنی رتبه و آپ و همه تشکیلاتتون تو حلقم ...
خوب شد ؟
سلام
موفقیت هرهمشهری باعث افتخار همه ست
۱۷ دی ۹۰ ، ۱۲:۴۶ بهمن بنی هاشمی
واااای خیلی خوشحال شدم .
عالیه
عرض تسلیت
به مناسبت درگذشت همکار
مرحوم همایون دهاقین.
۱۲ بهمن ۹۰ ، ۰۸:۳۹ زهره شاه حیدری
سلام
چراآپ نمیشید؟انگاری خیلی گرفتارید
سلام
بچه ها فکر میکنید آقا خسرو داره چیکار میکنه؟
حکما راه اندازی کارای مردم...
چرا صفحشو دىر به دیر بروز میکنه؟
الله اعلم
خدا کنه از اون رفتارای بد انتخاباتیش و بی بصیرتیش توبه کرده باشه
و مسلمون واقعی شده باشه
همه برا عاقبت بخیری شورای شهرمون دعا کنیم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی